Pejuang - Pejuang Agama & bangsa

Thursday, 28 April 2011

Melayu Kominis Fitnah DS Najib --Nizar is DAP---

Nizar adalah Melayu Pertama yang akan masuk join jadi ahli DAP????

lihatlah Melayu yg mengaku dirinya Islam , bagaimana gaya yg di tunjukkan seorang Pemimpin Pas
beliau telah menfitnah DS Najib konon2 nye DS Najib angkat keris & berucap pd Pemuda UMNO supaya lumurkan & banjirkan KL dgn darah2 Cina. Org BEBAL2 jer yg akan percaya dan trpengaruh dgn NizarDAP..
Mane tidak nya mase ceramah kat video ni ade pengikut2 Pas mintak suruh Nizar bg bukti yg menunjukkan DS Najib buat ucapan mcm yg NizarDAP katakan tu , tak terjawab NizarDAP.......


kepada juak2 PAS saksikan sendiri fitnah yg telah dibuat oleh NizarDAP tu, lepas tengok g mintak NizarDAP tentang ucapan yg dia Fitnah konon DS Najib ckp mcm yg dia fitnah kan tu ....



kesian aku tengok juak2 PAS yg terlalu taksub kat pemimpin2 PAS tapi Pemimpin2 PAS asyik kencing tipu jer kat juak2 PAS..
sedar2 ler wahai Penyokong2 PAS 
Pemimpin2 PAS skrg ni semua dah terkeluar dr landasan perjuangan Islam sebab DAP....


Nizar adalah barua tali barut  untuk DAP merampas kuasa Pemerintahan Melayu Islam di Malaysia..


NizarDAP telah mintak kpd juak2 PAS supaya undi DAP...
NizarDAP mintak supaya juak2 PAS lebih baik undi DAP dr undi UMNO.


lepas tu penyokong2 PAS pun tanye ler kat NizarDAP mcm kat bawah ni:


" adakah DAP akan memperjuangkan Islam lebih baik dr UMNO????"


"adakah DAP akan menjaga hak2 org islam lebih baik dr UMNO????"


tak terjawab lg NizarDAP dgr soalan dr Penyokong2 PAS nya sendiri...


bangkit lah PAS sedar lah sebelum Islam terkubur kerana DAP


" Nizar adalah tali barut DAP untuk menumbangkan Kerajaan Islam di Malaysia " 


nasib baik lah org2 Melayu Islam di Perak dah cepat tersedar.tu sebab NizarDAP ni dibenci oleh org2 Perak termasuk pengikut2 nya sendiri... bukan UMNO yg rampas Perak tp pengikut2 nya dah sedar siapa NizarDAP ni sebenarnya.kat kawasan dia tu tunggu masa jer untuk org2 kat kawasan tu tumbangkan dia sebab NizarDAP ni terlalu taksub & takut kat DAPig

Monday, 25 April 2011

Kenapa ahli Pas dan Pkr wajib jauhi DAP

kepada penyokong2 PAS & PKR yg beragama Islam patut baca ni


DAP merupakan 1 parti yg anti Agama Islam & hak2 orang2 Melayu. jadi sukar lah ahli2 Parlimen yg beragama Islam yg duduk bersama DAP ni susah untuk memperjuangkan Agama Islam & Bangsa Melayu


bak kata Anu War 
" terpaksa akur untuk hormati org bukan muslim "


lihat lah betapa hina si Anu War hingga sanggup hina Agama & bangsa
terpaksa jual maruah Agama sendiri kepada DAP.si Anu War & pemimpin2 PAS terlalu nak hormati DAP walaupun DAP mempertikai tentang Agama Islam.


mari kita saksikan Video dibawah dimana ahli Parlimen Bandar Kulim 

YB Zulkifli Nordin

baru yg dulu nya PKR kini sudah tersedar dan masuk BEBAS demi memperjuangkan Agama Islam.
Semasa beliau dlm PKR dulu dlm PR sukar untuk beliau untuk memperjuangkan Agama Islam kerana terpaksa akur dgn DAP


Dulu YB Zulkifli Nordin dlm PKR




semasa beliau dlm pembangkang pun beliau memperjuangkan Agama Islam lebih dari pandangan Politik & Parti beliau walaupun mendapat tentang hebat dr Pemimpin2 PKR & DAP si Anu War sehingga lah beliau di pecat dr PKR dan masuk sertai bebas kerana beliau tidak berpuas hati dgn DAP tentang perjuangan beliau memperjuangkan Agama Islam. beliau di pecat dr PKR kerana semata2 memperjuangkan Agama Islam tanpa hornati DAP yg anti Islam.
beliau begitu lega selepas keluar dr PKR & sertai BEBAS kerana beliau dapat memperjuangkan Agama Islam lebih dari politik & parti


Kini YB Zulkifli Nordin BEBAS
beliau masih lagi memperjuangkan Agama Islam lebih dr fahaman politiknya.


so aku sebagai orang2 muda Melayu generasi muda melayu islam amat menyokong ler agar semua orang2 Melayu Islam bersatu dalam menegak kan syiar Islam lebih dr fahaman politik & parti.


Generasi Melayu mari lah Bersatu di bawah UMNO untuk memperjuangkan Agama Islam 
demi Agama , Bangsa & Negara.


Islam lebih GAH lebih maju dibawah
Pimpinan UMNO.

Sah liwat Saiful adalah Anuwar, kenapa Wan azizah pakai sarung tangan pegang Anuwar ibrahim ???



" SAMA RATA SAMA RASA 
  DEPAN BELAKANG 
  SAMA SAJA "


Lelaki Y dalam kes saiful dah pun terjawab sah memang Anu War...
tetapi mcm biasa ler Anu War ni mesti akan cakapnya ini adalah konspirasi UMNO Najib... 

maka terjawablah misteri tentang lelaki Y itu tapi ape yg peliknye kenapa Ajijah pakai sarung tangan sebelah kanan tu.
Dah bukan muhrim lg ker dgn si Anuwar??????
kak Ajijah harus lah berkata benar demi Agama & bangsa. kalo si Anuwar tu dah sesat jalan nya kak jijah jgan ler ikut sama ye....
dah terbuktikan pun lelaki Y yg liwat saiful tu ialah Anuwar 
karpal Sing pun dah sah kan memang Anu war pun..


selepas misteri lelaki Y terjawab dlm kes liwat saiful  misteri lelaki Z kat video seks si ANUWAR pulak kita nnti kan....
misteri lelaki dlm klip video seks yg dikaitkan oleh Anuwar

Sunday, 24 April 2011

Melayu dan Islam terus di hina & di kutuk

Pengundi2 Cina telah menolak dasar yang telah di bawakan oleh Kerajaan Melayu Islam di Malaysia.
Dasar 1 Malaysia telah di tolak oleh semua Pengundi2 Cina kerana Pengundi2 Cina telah undi DAP.
DAP yg memainkan api perkauman selama ini telah menuding jari keatas Kerajaan UMNO bahawa UMNO lah punca kepada isu-isu perkauman berkumandang kini.
Kerajaan kini lebih mementingkan kesejahteraan , keamanan & perpaduan tetapi di tolak oleh pengundi2 Cina.
Apakah sebenarnya org2 Cina ingin kan lagi?????
Perlukah Kerajaan Pimpinan UMNO terus menunaikan permintaan org2 Cina???? sampai masa undi org2 Cina ni tetap juga memilih DAP.
Semua Cina adalah DAP kerana menyokong DAP untuk memecahkan perpaduan yg selama ini di kecapi oleh rakyat Malaysia di bawah Kerajaan Barisan Nasional.


Pemimpin2 UMNO harus lah buka mata & telinga dengar nasihat serta rintihan rakyat orang2 melayu di malaysia ini yang sudah bosan dengan pengundi2 Cina yang tidak kenang budi....


Melayu dan Islam terus di hina & di kutuk dari dulu hingga sekarang.Sejarah telah menunjukkan bahawa DAP lah punca pergaduhan perkauman ini berlaku. 


tetapi DAP yang telah di pilih oleh pengundi2 Cina untu tujuan apa sebenarnya atau pun pengundi2 Cina memilih DAP ini untuk menggulingkan kerajaan BN yg selama ini menjaga keamanan negara ini.


Adakah pengundi2 Cina menyokong DAP dalam merobohkan masjid & kedai2 org2 melayu???


adakah pengundi2 Cina ini menyokong DAP dalam memecahkan perpaduan yg telah di bina oleh BN/UMNO??


adakah pengundi2 Cina ingin menggulingkan Kerajaan Melayu Islam????


adakah pengundi2 Cina sudah bosan dgn keamanan yg ada dlm negara ini


pengundi2 Cina harus ingat bahawa 90% org2 Melayu ini Benci DAP.
10% yg sokong DAP tu hanya lah PAS & PKR sahaja


pengundi2 Cina harus ingat bahawa undi DAP adalah sama mcm menghina Melayu. sebab DAP ini kurang ajar dan DAP tidak hormat pd bangsa lain sedangkan org2 Melayu hormat pd semua bangsa Agama.


pengundi2 Cina harus ingat undi DAP adalah sama mcm memilih kominis yg berhutang darah dgn org2 Melayu dr dulu lagi....


pengundi2 Cina harus ingat bahawa undi DAP adalah sama mcm menghina Melayu.


untuk artikel ini click bawah 



 Melayu dan Islam terus di hina & di kutuk oleh Cina

Kenapa Melayu Islam perlu Benci DAP

Penyokong2 Pas & Pkr
Hayatilah lah artikel ini 
demi Agama Bangsa dan Negara


1.    DAP yang ditubuhkan pada 1966 sebenarnya adalah parti cawangan PAP (parti pimpinan Lee Kuan Yew di Singapura) di Malaysia. Kemasukan Singapura ke dalam Malaysia pada 1963 telah menimbulkan konflik antara kerajaan Perikatan dengan PAP kerana PAP telah memainkan sentimen perkauman dan memperkenalkan slogan "Malaysian Malaysia" (mendesak hak sama rata untuk semua kaum).


Sentimen perkauman berterusan yang dimainkan oleh PAP telah menyebabkan Singapura disingkirkan dari Malaysia pada 1965. PAP memohon untuk terus bergiat aktif di Malaysia tetapi ditolak oleh kerajaan Malaysia. Oleh itu, PAP telah menubuhkan cawangannya di Malaysia iaitu DAP untuk meneruskan perjuangannya (DAP = PAP. Ibarat orang sama cuma tukar baju saje. PAP berjaya melahirkan proksinya. Lihat sungguh licik puak komunis-zionis ini mengatur strategi politiknya untuk memecahkan penguasaan Melayu di Malaysia).


2.    PAP pernah meletakkan calonnya menentang parti Perikatan pada Pilihanraya Umum 1964. PAP bertanding di 9 kerusi dan telah memenangi 1 kerusi melalui calonnya C.V. Devan Nair. Penyertaan PAP ini telah mendapat bantahan keras daripada Perikatan. PAP berhasrat menggantikan MCA sebagai juara suara kaum Cina.                                                                                                            
3.    DAP dan Parti Gerakan (sebelum menyertai BN) didakwa menjadi dalang dalam mencetuskan peristiwa rusuhan kaum 13 Mei 1969. Kejayaan menawan Pulau Pinang dan memenangi beberapa kerusi di Selangor dan Perak pada Pilihanraya Umum 1969 telah mencetuskan rasa keterujaan yang hebat di kalangan penyokong mereka. 

Penyokong mereka telah melakukan perarakan kemenangan di Kuala Lumpur dan apabila melalui kawasan Melayu mereka telah mengeluarkan kata-kata menghina kaum Melayu. Perarakan balas telah dilakukan oleh penyokong UMNO untuk meraikan kemenangan Perikatan memenangi Pilihanraya Umum 1969 itu.

Penyokong UMNO telah berkumpul di hadapan rumah MB Selangor Datuk Harun Idris di Kampung Baru. Berita rombongan penyokong UMNO dari Gombak yang sedang menuju ke rumah Datuk Harun diserang oleh pelampau Cina telah menyebabkan berlakunya tindak balas dari orang Melayu. Lalu berlakulah peristiwa berdarah paling buruk dalam sejarah negara. 

4.    DAP pernah menderhaka kepada Sultan Perak apabila mengancam untuk memulaukan majlis angkat sumpah ADUN. Ini kerana DAP tidak berpuas hati kerana wakilnya tidak dilantik sebagai MB Perak walaupun DAP memenangi kerusi terbanyak dalam PRU 2008. Jawatan MB diserahkan kepada PAS (Nizar Jamaluddin) kerana Undang Tubuh Negeri Perak menghendaki hanya orang Melayu sahaja yang boleh memegang jawatan MB.

5.    DAP sekali lagi menderhaka kepada Sultan Perak apabila Pengerusinya Karpal Singh telah mengugut akan menyaman baginda kerana tidak berpuas hati dengan baginda yang tidak memperkenankan permohonan  kerajaan Pakatan Rakyat untuk membubarkan DUN Perak. Ini kerana 3 DUN PR telah mengisytiharkan diri mereka sebagai Bebas yang menyokong BN. Ini menyebabkan kerajaan PR tumbang di Perak selepas 11 bulan memerintah. sini

6.    ADUN DAP, Teresa Kok telah mengarahkan imam di sebuah masjid di Selangor agar tidak menggunakan pembesar suara semasa melaungkan azan Subuh kerana mengganggu ketenteraman awam. Ini menyebabkan dia ditahan di bawah ISA kerana perbuatannya itu mengancam keselamatan negara. sini

7.     Kerajaan DAP P.Pinang telah merobohkan banyak gerai orang Melayu dan dalam masa terdekat beberapa kampung tradisi Melayu  di kawasan pulau sedang menunggu nasib untuk dirobohkan. Alasan yang diberi adalah untuk tujuan "pembangunan". Sebenarnya mereka memiliki niat jahat untuk menghalau orang Melayu dari kawasan pulau.

8.    Seorang ADUN DAP telah dihalau keluar dari dewan oleh Sultan Johor, Almarhum Sultan Iskandar semasa pembukaan sidang DUN Johor pada 2008 kerana enggan mematuhi etika berpakaian (dia enggan memakai songkok - betapa rasisnya puak DAP ni). sini

9.     DAP mendesak kerajaan supaya membenarkan bekas pemimpin Parti Komunis Malaya (PKM) Chin Peng pulang ke Malaysia. Alasan yang diberikan ialah Chin Peng yang sudah tua tidak mampu lagi mengancam keselamatan negara. DAP sanggup menutup mata di atas kekejaman yang dilakukan oleh PKM semasa pemberontakan mereka dahulu.

10. DAP mengamalkan politik perkauman yang sangat bahaya. Setiap kali PRU dan pilihanraya kecil diadakan, mereka akan meniupkan api perkauman dengan modal bahawa kerajaan tidak melayan kaum Cina dengan adil dan memberi keistimewaan lebih kepada kaum bumiputera. Mereka menghasut rakyat khususnya kuam Cina untuk membenci kerajaan dan orang Melayu. Sepatutnya DAP ini DIHARAMKAN dan DIHALAU keluar dari Malaysia kerana telah memecah belahkan perpaduan kaum.      




sumber dari sini
tepuk dada tanyalah Iman

DAP ajak Parti Cina Jatuhkan KERAJAAN MELAYU ISLAM di Malaysia

DAP -- MCA -- SUPP -- SNAP  
Bergabung dan Berpakat Dalam Diam????


Pemimpin2 Melayu terutamanya UMNO buka lah mata 
lihat lah betapa agresifnya pengundi2 Cina untuk menumbangkan Kerajaan Melayu Islam di Malaysia.
Kerajaan tak perlu ler asyik nak jaga hati pengundi2 Cina yang tak kenang budi org2 Melayu.
UMNO lihat lah sendiri parti2 Cina yg bernaung 
di bawah BN seperti MCA -- SUPP tidak buat kerja sebab bagi mereka kalo parti  mereka kalah pun kerajaan UMNO akan bagi mereka pangkat & kuasa juga demi perpaduan rakyat. 
kerajaan UMNO selama ini terlalu beri muka kat parti2 org Cina sampai org2 Cina pijak2 kepala Pemimpin2 Melayu 
kerajaan selama ni beri keamanan , kesejahteraan , perpaduan , tolak ansur , dan mcm2 lg tetapi pengundi2 Cina tetap mahu Tumbangkan Kerajaan Melayu Islam di malaysia.....................


Orang2 Melayu mari Bersatu di bawah UMNO
hanya UMNO saja dapat menjaga hak2 kita sebagai tuan tanah di malaysia ini. hanye UMNO sahaja yg akan memperjuangkan Agama , Bangsa & Negara.



AWAS ORANG MELAYU

 !!!

 - --PARTI2 CINA AKAN TUMBANGKAN KERAJAAN MELAYU ISLAM MALAYSIA





Cita - cita mereka yang terpendam sekian lama memang telah dijangka. Orang Cina telah menyusun strategi untuk merampas kuasa dari Orang Melayu setelah kuasa ekonomi dimonopoli oleh kaum mereka. Gerakan demi gerakan secara senyap telah dibuat orang Orang Cina untuk menidakkan kuasa Orang Melayu. Mereka mempelajari teknik politik secara halus dari parti PAP yang berpengkalan di Singapura. 
Tidak hairanlah suatu hari nanti kuasa politik boleh di beli orang - Orang Cina dengan menaja beberapa orang pemimpin Melayu yang berpengaruh untuk memecahbelahkan perpaduan dikalangan kaum terutama Orang Melayu.

Hasrat mereka lebih terserlah pada PRU ke 12 diaman banyak kerusi di bandar - bandar besar jatuh ketangan mereka, ini disebabkan kebodohoan orang melayu yang berada didalam PKR dan PAS. Banyak kawasan - kawasan pengundi Cina jatuh ketangan DAP, Orang - Orang Cina tidak mengharapkan MCA menjadi sebuah parti yang boleh berkuasa untuk Orang Cina. Mereka nampak DAP lah sebuah parti yang mampu membawa Orang Cina untuk berkuasa di Negara ini. 
Hari ini dalam PRN Sarawak kaum Cina telah menterjemahkan semuanya melalui undi mereka kepada DAP. Sekali lagi Kawasan bandar yang majoritinya diduduki oleh orang Cina telah jatuh ke tangan DAP. DAP telah berjaya memainkan sentimen kuasa dan perkauman kepada Orang Cina secara senyap. DAP secara senyap juga menempelak beberapa buah parti yang memperjuangkan kaum Cina tidak memainkan peranan yang sebenar untuk menaikkan darjat dan martabat kaum Cina. Parti - parti seperti MCA, GERAKAN,SNAP,PCM dan PRS yang mewakili orang Cina harus ditolak kerana lemah dan lambat untuk membawa kuasa orang Cina sebagaimana yang diharapkan. 
Walau apa pun BN telah dapat menghidu sejak awal lagi gerak geri pengundi Cina ini. Mereka berpura - pura dihadapan BN tetapi didalam hati mereka hanyalah untuk DAP. Keputusan ydi kawasan Cina jelas " sudang terang lagi bersuluh, apa yang diusahakan oleh kerajaan selama ini lansung tidak dipandang oleh mereka, tetapi mereka tetap mengambil kesempatan apa yang diberi oleh Kerajaan.
Suara orang cina masa kini semakin garang, hanya DAP mampu yang membawa suara ini. Orang Cina juga menolak manifesto BN yang menjanjikan kesamarataan kepada semua kaum. Nampaknya Orang Cina tidak sabar - sabar untuk menduduki kerusi kuasa di seluruh Malaysia. Meraka cuba membuat beberapa tekanan kepada BN dan pemimpin tertentu kononnya pemimpin sepeti Taib Mahmud dan Presiden SUPP perlu turun dengan segera, itu alasan mereka. DAP telah mengambil kesempatan isu ini, tetapi BN lebih pintar dari mereka... BN tidak akan membuang pemimpin yang digeruni oleh Orang Cina. sekiranya kedua pemimpin ini digugurkan maka amat mudah laluan mereka kerana mereka melihat Bumiputera di Sarawak lemah dan tidak mampu berkuasa dan mudah dibeli.

Betullah kata Tun Dr.Mahathir.... Cina pun sudah mula racis terhadap kaum lain dalam diam. Di wilayah Persekutuan sendiri pun Cina menggunakan sentimen yang sama. Tetapi apabila berhadapan dengan PKR dan PAS mereka bijak berkata - kata seolah - olah hanya mengikut telunjuk PKR dan PAS. 

Tetapi disebaliknya merekalah yang mengipas dan mencucuk jarum kepada PKR dan PAS supaya memainkan isu perkauman yang dimainkan oleh UMNO. 
DAP perlu bertanggungjawab keatas sesuatu perkara yang tidak diingin di negara ini. Sekiranya 13 Mei akan berulang DAP harus dipersalahkan. DAP telah berjaya membakar api perkauman supaya membenci kuasa orang melayu dan menghapus orang Melayu. DAP benar- benar berhasrat untuk " mengSingapurakan " Malaysia ini supaya mereka dapat berkuasa.

Dengan kerusi dan kemenangan yang ada Cina di Negara ini semakin biadap seolah - olah mereka telah berkuasa dan boleh menghina pemimpin Melayu yang ada hari ini. Lebih memedihkan orang melayu penyokong - penyokong dan pemimpin Kompenan BN secara terangan juga menyokong perjuangan DAP, sikap menikam dari belakang inilah yang memusnahkan MCA sendiri sehingga parti mereka hampir hancur. Ramai dikalangan MCA membiarkan kaum Cina menyokong DAP dan memberi undi kepada DAP. Dalam hal ini Kepimpinan BN juga harus mengambil tindakan yang sewajar. 

BN perlu juga membuat andaian yang lebih berkesan, BUKAN SEKADAR MEMBERI KERUSI DAN JAWATAN PENTING DALAM KERAJAAN BOLEH MENARIK SOKONGAN KAUM CINA KEPADA PARTI MCA DAN JUGA GERAKAN...... timbal balas ini lansung tidak menguntung BN malah individu yang menerima tempat itu hanya goyang kaki tanpa berusaha untuk menguatkan parti.




sumber dari sini
tepuk dada tanyelah Iman

Friday, 22 April 2011

Pengundi Cina undi DAP untuk merobohkan MASJID

Lihat lah DAP bukan setakat mahu merobohkan kedai2 orang2 Melayu apabila berkuasa
malah sekarang ini DAP telah berani untuk merobohkan Masjid orang2 Islam dengan alasan pindahkan....



Pengundi2 Cina sekarang ini undi DAP adalah semata2 untuk menyokong DAP untuk merobohkan kedai2 org2 Melayu & merobohkan masjid org2 Islam apabila DAP berkuasa itu sebab ler kita sebagai org2 Melayu WAJIB BOIKOT kedai2 Cina DAP. 


sebab semua Cina adalah DAP




Baca Disini Melayu BOIKOT kedai2 DAP sebab Semua Cina adalah DAP



Aku sebagai akar umbi UMNO harap kerajaan BN terutama UMNO tidak pedulikan lg tentang semua pengundi2 Cina . sebab semua cina adalah DAP. Mari kita semua bersatu di bawah UMNO Vs DAP.
Melayu Bersatu di bawah UMNO Vs DAP. Pemimpin2 UMNO pun jangan ler asyik nak jaga hati Cina sebab semua Cina tak kenang budi pun so buang saja Cina dalam BN semua Cina tak boleh pakai tiada guna tiada fungsi. Tukarkan 1 Malaysia ke 1 Melayu. sebab pengundi2 Cina ni tak nak pun 1 Malaysia.
kerajaan BN beri keamanan , keharmonian , kesejahteraan & perpaduan pun org2 Cina ni tolak sebab pengundi2 Cina nak DAP rampas Tanah Melayu ini. Sedar lah wahai Pemimpin2 ku. 
Bantulah Bangsa mu 







tepuk Dada tanye lah Iman
sumber dari internet 

Wednesday, 20 April 2011

kenapa AnuWar takut berSUMPAH dgn NAMA ALLAH

Apabila Hukum Allah di tafsirkan ikut Politik dan Hawa Nafsu. 
Hukum  Allah sebenarnya tiada nokhtah , ade yg tersurat & tersirat nye tetapi di salah tafsir oleh PAS ikut pandangan yg nyata sahaja & menyembunyikan kebenaran Hukum2 Allah 
demi Politik & Pemimpin2 PAS & PR.


Sumpah: PAS hanya ikut peraturan Allah
Harakahdaily  ker haramkahdaily 
TEMERLOH, 20 April: Setahu para ulama, tiada sumpah dalam urusan yang melibatkan zina, rogol liwat (melainkan isteri yang mengadu kepada hakim bahawa dia diliwat oleh suami dibenarkan bersumpah), tuduhan seseorang itu melakukan zina tanpa mengemukakan saksi (qazaf) berpandukan tindakan yang tidak memanggil Safwan atau Aisyah bersumpah dalam peristiwa fitnah ke atasnya.
“Andainya dibenarkan sumpah dalam urusan qazaf, nescaya akan binasalah masyarakat, apabila seseorang wanita atau lelaki yang khianat atau berniat jahat kepada seorang imam, sanggup bersumpah dengan nama Allah:

Wallahi, wabillahi, watallahi, imam itu telah merogol saya, nescaya akan punah keyakinan masyarakat pada imam, demikian seterusnya,” terang Tuan Ibrahim dalam satu kenyataan kepada Harakahdaily hari ini.
Lantaran itu, katanya yang juga Pesuruhjaya PAS Pahang, Rasulullah s.a.w mengkategorikan qazaf sebagai dosa membinasakan - yakni ia akan membinasakan diri yang dituduh, keluarganya mungkin bercerai-berai, masyarakat hilang kepercayaan padanya dan institusi atau syarikat akan membawa hilang kredibiliti kepada majikannya.
“Bayangkan kalau sumpah dibenarkan dalam tuduhan zina, rogol dan liwat, sudah tentu akan ada golongan yang akan mengambil kesempatan sanggup bersumpah demi menjatuhkan maruah seseorang,” tambahnya.Harakahdaily    Baca Selengkapnya Disini

lepas tu si Anu War pun ambil ler artikel dr PAS tu masuk kat blog anwaribrahimblog.com Baca Selengkapnya Disini
Anu War suka kat artikel PAS yang menyokong kelakuan Anu War tu. artikel PAS yang buat Anu War suke tu berbunyi mcm ni

Yang minta saksi ini bukan PAS, tapi Allah dan Rasul-Nya. Jangan kita anggap Allah jahil dalam membuat peraturan-Nya - Allah yang Maha Mengetahui dan Maha Hakim dalam menetapkan hukuman-Nya.
“Kita mesti ikut peraturan Allah, bukan membuat peraturan baru yang bercanggah dengan peraturan Allah. PAS tidak berhasrat membela sesiapa tetapi kita perlu ikut peraturan Allah,” tegas Tuan Ibrahim.
Kalau Shuib merasakan klip video seks itu satu kes penting, kata Tuan Ibrahim dia perlu menayangkannya pada hakim yang bakal memutuskan sesuatu kes dan bukannya kepada orang ramai untuk minta penghakiman awam.
 “Dia perlu mengadu kepada polis bukan tayang pada wartawan untuk jadi bahan menjatuh seseorang, kalau ianya benar sekalipun, apa lagi ianya penuh dengan pertikaian kesahihannya,” bidas Tuan Ibrahim, yang turut melahirkan rasa kesal ke atas kelambatan polis untuk mengambil tindakan terhadap trio Datuk T yang diketuai bekas Ketua Menteri Melaka, Tan Sri Rahim Thamby Chik yang melakukan jenayah secara terang dengan menyiarkan video lucah kepada orang awam. "
" Yang minta saksi tu bukan PAS tapi Allah dan Rasul " 
lihat lah betapa jahilnya nye org2 PAS ni tentang Hukum2 Islam Hukum2 Allah. 
Hukum Allah sebenarnya tiada nohktah tiada penghujung, ia mesti ikut keadaan / kejadian yg berlaku. contohnya 
seperti Hukum memakan Babi adalah haram tetapi jika Darurat apa yg Islam cakapkan?????
contoh ke2 jika seseorang itu di liwat atau pun di rogol bagaimana pula hendak dicarikan saksi jikalau
si perogol & peliwat itu lakukan perkara tu sendirian dgn mangsa?????
Bila UMNO tegur pasal hal2 Agama ini PAS suruh UMNO belajar sampai khatam.
suruh UMNO baca Al-Fatihah dgn betul ler.... Ape PAS ingat org2 UMNO ni tak solat ker???
tak tahu ker tentang Hukum2 Allah. Betapa jahilnye org2 PAS ni dlm Hukum2 Allah patut ler Hudud tak di laksanakan lagi. lepas tu salahkan kerajaan Pusat ler pulak..
aku cadangkan si Anu War ni di bawa pergi ke Kaabah dgn kadar segera supaya dia boleh bertaubat...

 video ini tafsiran  tentang Hukum2 Allah
Anu War lak nak bersumpah dengan Nama jembalang tanah Angin Api Air 
kalo nak sumpah dengan Nama Allah dia cakap Ulamak PAS tak bagi...
Nampak sangat ler jahilnya si Anu War & PAS ni tentang Agama Islam

Tuesday, 19 April 2011

BOIKOT kedai Cina DAP CA YA NUN ALIF

BOIKOT kedai2  Cina yang Undi DAP
Semua Cina adalah DAP


Kita tunjuk kan kepada pengundi2 Cina yg Melayu ini 
yang menguasai ekonomi di Malaysia supaya mereka
tak pijak kepala Pemimpin2 Kita. 
Mari Bersatu Bantu KERAJAAN 


TUN MAHATHIR MOHAMAD mengucapkan Syabas kepada DAP kerana berjaya dalam melaksanakan strategi perkauman dalam membolot kuasa beberapa kerusi DUN di Sarawak baru2 ini. Tindakan DAP ini kata beliau sangat 'proaktif' dan mampu menarik minat 90% kaum Cina di Sarawak untuk mengundi DAP. Tun M mengingatkan kepada kesemua kaum yang mengundi BN pada PRU DUN Sarawak agar bersatu dan menjadi benteng kepada semangat perpaduan kaum di Negara ini. Tun M berkata jangan dihiraukan lagi dengan kaum Cina yang mengundi DAP dan biarkan parti serpihan PAP dari Singapura itu menjaga kepentingan mereka. Tun M mencabar DAP jika benar mereka mampu memantapkan ekonomi Negara. Akan tetapi ianya tidak akan berlaku sama sekali kerana DAP akan hanya membolot dan memonopoli kuasa ekonomi terhadap satu kaum semata2 menyebabkan berlakunya ketidakseimbangan yang kritikal akibat dari kejatuhan taraf hidup kaum2 lain. Ini merupakan impian DAP yang kata Tun M sejak Singapura keluar dari Malaysia lagi. PAP yang merupakan parti pemerintah Singapura telah mengarahkan Pemimpin2 serpihan di Semenanjung menubuhkan parti DAP bagi meneruskan strategi jangka panjang bagi membolot kekayaan Negara. Tun M turut menasihati masyarakat Cina di Malaysia agar bersyukur kerana kaum ini diberi peluang perniagaan yang sangat mengagumkan. Malah, kaum Tiong Hua di Malaysia bebas untuk menjalankan aktiviti2 perniagaan masing2 tanpa sebarang gangguan. DAP 1 ketika dahulu pernah cuba menyerang Tun M dengan mendakwa bekas Perdana Menteri ini merupakan pencetus peristiwa hitam 13 Mei 1969. Akan tetapi, serangan itu ternyata tidak menjadi kerana masyarakat Malaysia tahu akan situasi yang sebenar.

sumber dari http://gelombang-rakyat.blogspot.com/2011/04/rusuhan-kaum-dap-bongkar-tun-m.html

Semua Cina adalah DAP













sumber dari internet 
tepuk dada tanya lah Iman

Monday, 18 April 2011

Melayu BOIKOT kedai CA YA NUN ALIF DAP

Melayu mari BOIKOT kedai2  CA YA NUN ALIF  DAP
di Malaysia ini kenapa kita perlu buat demikian?????
sebab CA YA NUN ALIF  dah mula pijak kepala orang2 
melayu . Semua CA YA NUN ALIF adalah DAP


DAP HINA ISLAM 
DAP HINA MELAYU 
MELAYU ANTI DAP
MELAYU BENCI DAP


MELAYU itu ISLAM & ISLAM itu MELAYU
MELAYU MARI BERSATU BOIKOT  DAP


saksikan :


video 1
 bagaimana  DAP hina Melayu cakap Melayu pendatang. DAP ini tak sedar diri tu sebab kita orang2 melayu patut BOIKOT kedai2 mereka. konon2 nye dia org ni ingat dia org ni pegang ler ekonomi kat Malaysia ini. mari kita tunjukkan kita memang sebenarnya  tuan tanah Malaysia ini




video 2
bagaimana DAP merobohkan kedai2 perniagaan org2 Melayu  apabila dapat kuasa
di Dun Pengkalan Kota. 




video 3 
lagi kedai Melayu di robohkan apabila DAP dapat kuasa


video 4
dan banyak lagi kedai Melayu di robohkan 




masa akan datang akan banyak lagi kedai2 & perniaga Melayu akan di tindas oleh DAP ini apabila mereka berkuasa.


sekarang ini semua pengundi2 Cina memilih DAP????
knp? adakah mereka menyokong DAP untuk merobohkan lebih banyak lagi kedai2 & perniaga2 Melayu????


itu lah sebabnya 
kenapa kita perlu BOIKOT DAP
semua CA YA NUN ALIF adalah DAP


video 5 
lihatlah Melayu
bagaimana pengundi2 Cina memilih DAP



                                             
                                             ada tak Cina2 DAP kat atas pentas tu 
                                            kibar kan bendera PAS mcm org2 PAS 
                                                     kibar kan bendera DAP????




                                             ada tak Cina2 DAP kat atas pentas tu 
                                            kibar kan bendera PAS mcm org2 PAS 
                                                      kibar kan bendera DAP????






     memang patut pun Melayu BOIKOT Kedai2 DAP ini
               semua CA YA NUN ALIF  adalah DAP
                      Tepuk Dada Tanyalah Iman


sumber2 video & gambar adalah dari internet & blog2 BPN .
aku just sharing untuk semua. Mari fikirkan Mari Renungkan