Pejuang - Pejuang Agama & bangsa

Wednesday, 20 June 2012

ajaran syiah & politik malaysia

syiah adalah ajaran sesat tentang Islam. kini semakin menular di malaysia terutama dalam politik malaysia.

Panglima Hitam berharap dan berdoa semoga PAS & UMNO tidak membenarkan ajaran syiah ini

berkembang serta tersebar melalui pengikut2 penyokong2 parti PAS mahupun UMNO...

Marilah kita bersama2 membanteras ajaran syiah ini.

 " JAUHI SYIAH, SYIAH LEBIH TERUK DARI KRISTIAN  MAHUPUN YAHUDI "


 " KITA PAS ataupun UMNO ADALAH AHLUS SUNNAH  WAL JAMA'AH "

 kepada semua umat islam di malaysia sila laporkan pada pihak berkuasa Polis & Jabatan Agama Islam Malaysia jika anda terlihat, terdengar, berjumpe dengan mane2 ajaran syiah yang sedang di sebarkan kerana ia lebih teruk dari ajaran kristian tapi bertopengkan Islam..

 Panglima Hitam harap tak kira orang2 PAS mahupun UMNO mari kita semua umat Islam membanteras Syiah yang semakin berleluasa di Malaysia ini.. 

sumber ini datangnya dari youtube http://abuaqifstudio.blogspot.com/

 Video ini wajib di tengok  bagi semua umat Islam..


marilah sama2 kita sebarkan video ini jangan sampai anak2 kita generasi muda Islam terpengaruh dgn syiah.

Sunday, 17 June 2012

Ciri-ciri adik beradik syaitan ada pada Sultan Johor - USTAZ Wan Ji At-ta'aduddi



ape kata budak2 johor...... korang boleh baca kat
http://braderjai.blogspot.com/2012/06/ciri-ciri-adik-beradik-syaitan-ada-pada.html

uztaz ker ape yg cakap mcm ni.. nak tegur pun biar ler sopan ckit kan...