Pejuang - Pejuang Agama & bangsa

Thursday, 7 March 2013

Pengganas Sulu penggal kepala, tetak serta belah perut dan cungkil mata Anggota Polis

ari ni Panglima Hitam baca Utusan 8.3.2013 tentang kejam nya pengganas Sulu bunuh anggota Polis semasa krisis di Lahad Datu ... Sedih rasenya PH berdoa semoga semua Perwira2 Negara yg terkorban di cucuri rahmat...

Kepada  ATM serta Polis yg sedang buat OPS DAULAT jangan bagi peluang kat saki baki pengganas Sulu Tu lagi.... Jumpe jer Tembak

kekejaman Pengganas Sulu Di Sabah

 

 

Panglima Hitam bace haramKAH & suarakeDEGILan pun x berapa jumpe pasal isu2 Lahad Datu ni...
nampak sangat hipokrit & fitnah nye berita ajer yg akan di paparkan di haramKAH & suarakeDOGOLan tuu.. membazir jer beli PR nye paper ingat nak compared2 kan ler....
tapi tak de input or fakta yg byk auta jer lebih2 dia org tuuu..

0 ulasan: